Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Program lojalnościowy

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

  1. Program lojalnościowy przeznaczony jest dla zalogowanych Klientów.
  2. Z momentem założenia Konta, Klient staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego.
  3. Za każde 10 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Klient otrzyma następującą liczbę Punktów: 1 z zastrzeżeniem pkt. 4-5.
  4. Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Klientowi wyłącznie w przypadku, w którym Sprzedawca zawrze z Klientem umowę. Punkty zostaną przyznane Klientowi automatycznie, w terminie realizacji zamówienia.
  5. Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę wyłącznie środki pieniężne wydane przez Klienta na produkty zamówione w Sklepie bez wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem produktu, takich jak np. koszt dostawy.
  6. Uzyskiwane przez Klienta Punkty składają się na jedną pulę.
  7. Aktualna liczba zebranych przez Klienta Punktów będzie widoczna w Koncie. Sprzedawca może także informować Klienta o zmianie liczby zgromadzonych Punktów poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Klienta przypisany do jego Konta.
  8. W przypadku gdy aktualna pula zgromadzonych w Koncie Punktów przekraczać będzie określony w niniejszym postanowieniu próg punktowy, Klient uzyskiwać będzie zniżkę podczas każdych zakupów w Sklepie dokonywanych z wykorzystaniem Konta, w wysokości określonej poniżej:
  • 10% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 500;
  • 20% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 1000;
  • 30% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 1500;
  • 40% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 2000.
  1. Wskazane w powyżej wartości zniżki nie sumują się.
  2. Zniżka w odpowiedniej wysokości naliczana będzie automatycznie i obejmować będzie łączną cenę produktów będących przedmiotem zamówienia Klienta.
  3. Sprzedawca ma prawo anulować Punkty:
    1. naliczone za zamówienia, za które Sprzedawca zwrócił Klientowi wpłacone za produkt środki pieniężne (np. w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy przez Klienta);
    2. przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia zamówienia).
  4. Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym można wykorzystać jedynie w sposób określony w powyższy sposób.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl